Test<3


(  ) Du tjuvröker
(  ) Du tar Foundation på läpparna
(  ) Du använder läppglans
( ) Du tar flera lager puder på dig 
(x) Du använder mascara
(  ) Du använder ögonskugga som har färgen guld
(  ) Du är blond/mörkblond
(x) Du brukar ofta säga Hon bah/Han bah
(  ) Du är full minst 2 ggr i veckan
( ) Du är medlem på bilddagboken (jag är aldrig inne, och har glömt lösenordet xd)
(x) Du är medlem på pea
(  ) Du är medlem på lunarstorm
(  ) Du har en rosa mobil 
( ) Du shoppar ofta
( ) Du har en sveamössa
(x) Du posar ofta på dina bilder (?)
( ) Du brukar skolka
( ) Du gillar bebisremixade låtar/techno
(x) Du brukar ofta krama med dina kompisar när du träffar dem
(  ) Du brukar sätta Z för S
(  ) Du skickar ofta sms
(  ) Andra har kallat dig för fjortis
( ) Du brukar säga Håll käften! om någon avbryter mig
(x) Du brukar shoppa på Gina tricot, H&M, Glitter, Kicks, NK, PUB  ( bara på gina tricot och H&M)
( ) Du älskar söta mobilsmycken
( ) Jag brukar skrika Emo! till de som har svart hår och klär sig i svart . 
(x) Jag använder ofta de här smileysarna: :P,:), 8) (bara :P:))
(x) Msn är bra

Antal poäng:  8

0-8 inte fjortis!
9-15 på väg att bli fjortis!
16-24 Du är i fjortiszonen!
25-23 mega fjortis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0