uppdate

Heeej:)

förlåt, var så trött igår så jag var aldrig ens på datan. här kommer en uppdate för fredag och lördag.

Fredag:

Åkte till stora mossen körde match på danmark vi vann med 5-2 och jag gjorde första målet:) sen åkte jag med pappa och åt lunch för klockan var 10 över 11 och skulle inte vara där förens 14.00. 14.0 körde vi mot finland. där vann vi 5-0. så varje match vann vi med 5 poäng sammarlagt 15 poäng.sen så skulle jag vänta på dme som bor hos mig så titta på dems ea match som var efter våran. sedan hade de match igen 17.10. sen åkte vi förbi min bror eftersom min brorson är 8månader nu. vi stannade 20min sne var vi hemma åt middag och titta på förtrollald med dem som kommer från malmö. sen gick vi och lade oss.

Lördag:

idag var jag på morgonen på östrareal . det var g-tjänst där. sne så skulle man alla gå till skansen. så där har jag varit det var väll ok. sen så gick vi hem och de fårn malmö ville gå på gröna lund för några av doms kompisar skulle dit.  så då följde jag och mamma dem till gröna lund sen gick vi hem igen. mamma och pappa ska bort vid 7 på fika hos en kompis då är jag och min syrra ensama tills dem från malnmö blir hämtade av mina föräldrar och det är väll vid halv tio,tio. sen så ska dem packa och jag ska lägga mig. imorgon på morgonen har jag match mot oslo, tjugo i 9 så jag ska va där tio över åtta. sen så förmodlige är vi i final så då kommer vi köra om guld men just nu så är det säkert att vi får silver sa min tränare idag.:) om vi ska spela i finalen så mär det mot danmark tror jag. så imorgon får nmi veta vilket pris mitt lag fick:)


nu ska jag läsa andra bloggar... hörs  kanske senare:)

puss och kram - debbiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0