uppdate

heej:)

jag har varit upptagen varje dag så jag har inte kunnat skriva men här kommer en uppdate:)

Måndag:
var i skolan som vanligt. efter skolan åkte jag till mammas jobb och pluggade lite. sen åkte vi till solna centrum och gick och kolla på skor och kläder. sen åkte vi hem och jag pluggade när jag var klar med pluggandet var 21.00 och gjorde jag mig för kvällen och gick och lade mig.

Tisdag:

var i skolan. efter skolan följde jag med kompisar till centret för dem skulle göra nått där och då satt jag och pluggade där. sen kom mamma och hämta upp mig. vi åt middag och jag pluggade. sedan titta jag på desperate.

Onsdag:

igår efter skolan hade jag dans en avslutnig. första gången min dans lärare pladdra halv lektionen:P efter dansen gjorde jag, sharon och lollo i ordning oss för vi skulle på fest. sen kom jag hem från festen 22.00

och idag har jag sovmorgon till 11.15:)

uppdaterar mer sen vad som händer idag

ha en bra dag!


puss och kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0