Datasal igen<3

Heeeej<3

sitter i datasalen. håller på geografin. idag ahde jag hål på spanskan så då gick jag och debbie fika. är sjukt trött häning.
Min kompis brevid mig vill att jag ska skriva om henne.:
Hon heter josephine och är 13 och enligt henne bäst i världen på att rita. hon sitter brevid mig och ritar på datan istället för att plugga. ikväll hinner jag inte blogga för jag måste sten plugga till provet imorgon. vill ju vara i skolan när provet är... tycker synd om min syra. hon kom hem igår och idag är hon sjuk:(. hon har avrit bort rest i två veckor. fick 3 kjolar ooch en smycken sak av henne. jätte gulligt att hon palla handla till mig.... sätter ut bilder ikväll på kjolarna och smycke saken.

nu måste jag börja innan min lärare komme och dampar:P fast hon dampar aldrig på mig:P jag är snäll:P

Hur går det för er i skolan?
om ni tycker att jag har skrivit slarvigt massa stav fel och sånt så är dte för just nu är jag jätte hängig:(
Puss och Kram-debbiz

Kommentarer
Postat av: erik

okej ;d haha!



vi har också påbörjat bilogi idag ;p men har ju haft det tidigare också ;D Men det var med en annan lärare, så våran lärare går typ igenom precis samma sak som våran förra. Men det är bra tycker jag, då blir det bara lättare. HAHA! :)

2008-09-17 @ 14:56:41
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: erik

haha, japp ;D

2008-09-17 @ 20:00:12
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0