Fredag<3

Heeej bloggen!

Förlåt för dålig uppdatering men jag har haft så mycket och göra....

Ämnena igår var he, spanska, slöjd, matte, js och No
Efter skoan så var det ba dag då åkte jag till centret... Några stack och hyrda film och snacks men filem var så tråkig så jag och sara gick ut och snacka med människorna som inte ville se den.... När filmen var klar så var jag sara, joram och anna kvar... när jag höll på med matteläxan så börja sara och joram en står disskusion så jag kom hem vid 19.30. när jag kom hem gjorde jag klart läxan och åt nått.

Idag var ämnena svenska, matte engelska klassmöte och idrott. varje idrottslektion på fredagar springer man 20 minuter föraa veckan sparan jag på 24min 48 sekunder och fyra varv. idag sprang jag på 22min och 30sekunder och fyra varv. *stolt*
Efter gick jag och anna hem till henne och duscha och la oss i hennes säng och titta på tv. båda två somna så när vi vakna upp behövde jag gå... påvägen hem ringer debbie och bara du måste komma och hjälpa oss med välja present kan ej säga vad det är för hon kanske läser bloggen. sen så för en 20 minuter sen kom jag hem.....

I helgen ska jag plugga till religonsprovet:( .....

har ni också mycket plugg i skolan?

Puss och Kram-debbiz


Kommentarer
Postat av: erik

ja men blir grymt peppad! :)

2008-09-05 @ 18:00:27
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: erik

haha, jo det vore inte illa om det fanns ett sånt betyg :)

2008-09-05 @ 21:30:33
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: erik

ja det ska jag! :)

2008-09-06 @ 13:29:14
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0