Grattis anna älskling<33

Heeeej:)


idag var jag i skolan:(

ämnena idag var sv,hkk... hkk var värsta lektionen i hela mitt liv idag, so, matte och engelska.

efter våra lektioner skulle vi har fotografering... fotografen sa roliga saker när han tog bid så t.e.x min bil,d blev konstig för jag fick skrattattack:P:P:P men klassfotot tror jag blev bra:)

efter det gick debbie och jag köpte andra halvan av annas present. sen lämnade vi  till henn och gick till centret för prata med joram. sen kom sandr aoch vi gick och fika... när jag kom hem vänta jag på mamma och sen gick vi på promenad...

Men det viktigaste i detta inlägg är att min bästis anna fyller år idag:)

GRATTIS ÄLSKLING<333
hoppas du har haft en bra dag älskling...

Vad har ni gjort idag?
Mycket i skolan?

Puss och Kram-debbiz




Kommentarer
Postat av: Anonym

hihihihihihihihihihihi........

2008-09-01 @ 20:21:57
Postat av: erik

Vill du bli dagens blogg? :D Isånnafall så kan du få chansen senare idag! ;D

2008-09-02 @ 18:35:57
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0