Tisdag<3

Heeeej

ska skriva snabbt detta inlägg innan jag åtegår till pluggandet:)

Ämnerna idag var spanska, so, svenska, biologi , he...
Efter skolan följde jag och debbie isa föra att hon skulle köpa en present. och sendan gick jag och debbie till HM för hon skulle köpa mascara.... sen sat jag och debbie på donken och fika och plugga där i två timmar religon ( kristendom)
Sen så skulel vi inte till friskis och köpa kort så jag gick hem och debbie gick hem till sig. När mamma kom hem promenera vi till sats och fråga om dom hade nått för mig där:) det hade dme nästa temin för då får jag börja träna ensam eftersom det är samma år jag blir sexton. den här teminen behöver mamma följa med om jag ska träna.. så vi får se hur vi ska göra. När i kom hem nästan sju så åt jag en smörgås och soppa och sen dess har jag gjort biologi läxa.
Nu ska jag fortsätta lite kristdendom tills 21.00 då the perfeckt man börjar som jag ska titta på:)

Vad har ni gjort idag? 

puss och kram-debbiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0