Igår (tisdag)<3

Heeej:)

gårdagen var roligaste dagen på lovet:D

det börja med att jag och några vänner träffades hon Sandra och sedan gick till fältan för köpa gott gott saker och sedan gick till gärdet och hade myysss:)

sen gick jag till tandläkaren och de andra stanna kvar.. efter tandläkaren gick jag tillbaka dit och vi var där typ 10 min till och sen bestämde vi att vi skulle träffas på kvällen och grilla masshmallovs(rätt stavat?)

så jag gick hem och bytte om och satte på varmare kläder och gick till östermalms tåg statiopn där jag vänta på att hannahs och stephs tåg skulle komma och skulle hoppa på:)

vi åkte till vasa parken och tände på engångsgrillen och väntade på några andra.. sen kom några killar som vi kände och hängde med oss.. den ena heter Jens och är en rolig kille:).. sen fröös vi  ihjäl och stack till bugerking där de andra att och sedan stack vi alla hem till anna.. Sen kom Pappsen och hämta mig och två kompisar:D

idag har jag bakat kokos toppar inför ikväll (sätter in bild sen) :D:D:D:D

nu måste jag strax springa och hämta ut dem!!!

Puss och Kram-debbiz 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0