Onsdag<3

Heej bloggen...

sorry för dålig uppdatering igår men jag har haft fysik prov idag som gick sådär.. så hela igår (tisdag) så vilade jag först när jag kom hem och sedan pluggade jag resten av kvällen.....

fick reda på js relsutatet idag:D:D VG!!!!!! omg vad jag var chockad!!!

aja.. btw imorgon kommer jag blogga på kvällen för att först så går jag i skolan till 12.00.. då ska jag åka till mammas och pappas jobb för att äta lunch med pappsen (hoppar över lunch i skolan för att efter lunch har jag bara en halv lektion matte) sen ska jag gå göra mitt pass och köpa en present till min svärgiska som fyller år imorgon!!! grattis i förskott! sen på kvällen ska jag till min broska och fira henne....

så jag får se om det blir nått bloggande...

oj.. greys kanske har börjat igen!!!

God natt bloggen!

Puss och Kraam-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0