Söndag<3

Hejsan!

idag hade jag en sovmorgon:) skönt.. till 10.. då började jag med morgonen att läsa ett kapitel i min bok.. sen blev det dags för att rensa kläderna i rummet och frukost:)

sen efter 12 skulle jag på två visningar på lägenheter. vi gick sedan till fältöversten en sväng eftersom den var på vägen hem och när jag kom hem så hade jag så ont i huvudet så jag tittade på tv i sängen:)

sen vid tre tiden gjorde jag min hemkunskapläxa... en fiskrätt och det blev thailax med nudlar.. starkt var det men det skulle tydligen vara så.. och gott var det också!!!

efter maten gick jag och mamma, syrran på promenad på djurgården..

har också kollat på one tree hill och gossip girl..

och snart börjar och så kom polly:)

sista inlägget för ikväll!!!

God natt!

puss och Kram-debbiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0