Söndag<3

Heej...

min dag börja med att jag vaknar vid 9 och sätter på datan för att plugga.. då frågar mamma om jag vill gå på en promenad på djurgården.. så en promenad blev det.

när vi kom hem tog jag en dusch och mamma fixa frukost...

efter frukosten satte jag mig framför datan igen och plugga.. efter halv ett tiden kom min lärare och vi satt och plugga matte.

när hon gick så gick vi till stan.

på vägen hem gick vi förbi mataffär och köpte mat...

och nu ska jag börja plugga.. min mage börjar kurra.. mamma håller på med maten.. tror att det blir gravad lax med stuvad potatis:P yummi!!

ikväll kl 18.05 tror jag är det one tree hill och 19.00 är det gossip girl..

ska fråga syrran vid 20.00 tiden om vi ska kolla på borttagna scener och bakom kulisserna på twilight:)

Hur har er dag sett ut?

Puss och Kram-debbiz

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0