Tisdag<3

Heeej:)

idag har jag varit på mammas och pappas jobb:P

har suttit och hållt på med massa atiklar ...och grejer.. till lunch blev det kebabtallrik:)

sen åkte jag hem vid halv tre tiden för jag palla inte.. när jag var på väg till busstationen träffa jag Jonna som var på väg till djurgården för att träffa Stephie...

där satt vi och snacka ett tag och sedan stack hem.. här hemma sitter vi på datan och tittar på favvo filmen twilight:D:D

hihihi.. är beroende typ:P

ikväll ska vi på middag så de ska stanna tills vi ska dra.. tjejorna har också plattat mitt fina hår:)

nä nu ska jag fortsätta kolla:)

ha en trevlig kväll mina läsare:)

Puss och Kram-debbiz

 de passar så bra i rollerna.. Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0