Torsdag<3

Heeej:)

idag vaknade jag kl 7.00 fast jag gick och lade mig tolv efte ralla hade gått så klädde jag på mig och åt frukost..
jag skulle med pappsen till jobbet för att min brorsa skulle ta med sin son och behövde barnvakt eftersom hans fru skulle jobba halvdag....

så jag har lekt med honom och tittat på film och massa skoj..

vid 11 tiden gick jag ut med honom i vagnen för att han skulle somna.. sen tog jag ut en stol och att med honom utomhus och rulla vagnen fram och tillbaka och lyssna på musik...

vid 12 tiden sen kom mamma och sa att hon kunde ta honom och då följde jag med och vi tog en promenix till...

när vi kom tillbaka kom hans mamma och pappa och då vaknade han och jag och susanne gicvk till solna centrum hon skulle göra ärenden....

nu är jag hemma och strax kommer isa och ska äta middag och chilla här.. får se senare om vi hyr film.. tror inte att jar orkar!!!!

Puss och Kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0