Underbar dag<3

Heej:)

har haft en sån fin dag :)

börja med att jag vakna åt frukost. och fixa mig och sånt:) sen behövde jag göra en liten matsäck eftersom jag skulle ju på picknick med gänget<3

jag träffade jonna, mirri och eli vid 11 tiden på karlaplan och sen kom sarah:)... vi bestämmde oss för att börja gå till gärdet så fick alla andra åka direkt dit!

när vi kom dit diskuterade vi med Sarah om vi skulle sitta på gräset eller på stenen lite längre bort.. och det blev stenen...

vi packade upp och satte oss och snackade.. sen kom alla andra och vi spelade fotboll och åt matsäcken:)

sen var det dags att gå hem:)

sen dess har jag varit hemma och ätit middag gått på en promenad:)

nu ska jag läsa lite i boken och sen börjar en film på trean kl 21.00

dina, mina och våra '

men innan dess så ska jag drömma mig in i boken så länge vi båda andas:P

filmen börjar om tjugo minuter:P

Puss och Kram-debbiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0