sorry för dålig uppdatering!!<3

Heeej bloggen!!!

förlåt för dålig uppdatering, har haft ett historia prov idag, och har pluggat hela kvälalrna till de, så jag har inte hunnit blogga... speciellt inte igår. men...

kom nyss hem från sats. Har varit och dansat, som jag brukar göra på torsdagar:)

imorgon så har jag egentligen sovmorgon till kvart över 10, men jag ska komma till skolan vid halv 10 eftersom det är luciatåg, och det vill jag se:) så det blir ändå en sovmorgon fast 45 min tidigare:) skön med tre lektioner bara:)

snart är det vinterlov!!! och det ska bli så skönt!!!! längtar nu som bara den!

nu ska jag duscha!

om 2 min är det säsongfinal på mammas pojkar, och sen är det höjd punkten GLEE:)

Puss och kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0