Hemma<3

Heej:)

har försökt logga in men det har inte funkat men nu funkade det:)

idag var det ju idottsdag. och vi träffades i skolan halv 10.. vi åkte skridskor en timme på östermalms ip och spela tennis en timme på tennisstadion.

efter det var det meningen att debbie och jag skulle äta lunch mne hon var inte hunrig så vi gick runt på stan med sandra,

sedan skulle sandra hämta bebisen så då följde vi med och de gick hem till henne och jag gick till ica för att köpa min sallad som jag ska äta nu.

jag väntar på mamma just nu... hon typ slutar snart och kommer inte hem förräns 6 då vi ska till sats och träna:)

så det är ju bra om jag går och äter:)

jag tror top model finalen är ikväll:)

Puss och Kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0