Mobil<3

Heej:)

idag vaknade jag 06.00 eftersom mamsen fyller år och hon skulle till jobbet. bland annat fick hon en ny mobil.. sjukt snygg är avis... Grattis mamsen:)

sen vi två hade jag möte och packade saker i kuver och var klara vid 17.00.. då satt jag kvar och snacka med kompisarna och sedan gick hem.. eftersom min syrra glömde köpa bulle till mig eftersom jag inte gilla semlor så fick jag gå göra det själv!!!

har ni ätit semlor idag då? det är ju fettisadag!!!!!

20.00 så ska jag titta på ett pogram om kronprissesan viktoria och daniels förlovning.. på tv4+.

ska ni titta?

imorgon ska jag typ plugga.. vad ska ni göra imorgon?


<--- den fick hon i röd:)

vad tycker ni?

kan sätta in bättre bilder senare:)

Puss och Kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0