Onsdag<3

Heej:)

har lite bråttom nu men jag skriver snabbt ett inlägg!

idag börja dagen med skridskor.. kom igång på en gång faktiskt:D fett stolt:D
sen hade vi No, kemi.. då hade han teori om mono nånting:P

efter kemin hade vi engelska... då fortsatte vi på vår bok holes.
efter engelskan hade min musikgrupp lunch och den andra hade musik..
sen hade vi  musik.. och jag ska jobba med SHaron, annika, isa, sam och Arthur.
efter musiken hade vi spanska och höll på med stenciler..
sen hade vi svenska och jag satt och läste medans jag lyssna på andra som satt och prata..

om typ mindre än 20min kommer mamma och då ska vi till sats och träna...

så jag har lite bråttom.. måste fylla på  vattenflaska och skala 1-2 morötter....

om mamma är snäll på vägen hem så kanske hon köper en godis som de säljer eller tugummi:P

nu måste jag dra!

Puss och Kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0