Tisdag<3

Heeej på er!!!!!

hur mår ni?

jag mår väll bra.

idag hade jag spanska på morgonen och då gick vi igenom stenciler( genetiv)
efter spanskan hade vi so.. och mitt i so gick jag och en kompis ner till sjuksyster.. mådde så dåligt.
efter so hade vi svenska och man fick plugga til ordklasser.
sedan hade vi No och på kemin titta vi på en film om fotosyntesen.
sen hade vi lunch och massa klassmöten...

kom hem för tjugo minuter sen och hoppade in i duschen direkt...

snart börjar oth och jag ska samtidigt fortsätta på ett brev jag påbörja idag.
sen vid 6 när mamma kommer hem så kanske vi ska dra iväg til sats en timme och träna.
ikväll på tv6 är det en komedi kl 21.00 tror jag.. den heter accepted
hur ser er kväll ut?

Puss och Kram-debbiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0