Tisdag<3

Heej bloggen:)

idag på morgonen trodde jag att jag höll på få magsjuka för jag hade haft ont i magen och kände att nått åkte runt och att det skulle komma ut men men det hände inte:)

första lektionen var spanska:) provet gick väl bra.. hoppas på VG åtminstone men jag blir glad om jag får G.juste min spanska lärare åker typ imorgon så vi får en vikarie istället de två lektioner innan lovet.

sen hade vi so. då höll vi på med norden och läste i boke. booring.

sedan hade vi sv och prata om satsdelar.

sen hade vi kemi och prata om proteiner hela lektionen.. jusste provet är ju flyttat till torsdag men det betyder inte att jag slipper plugga.

sen hade vi lunch och efter som lektionen efter klassmötet var inställt så hade vi klassråd och pangleken på samma och sedan fick vi sluta:) kvart över 1:):)

då pluggade jag, D och A:) skojjigt skojjigt!!!

nu är jag äntligen hemma och ska plugga kemi nu:) faktiskt ligga i sängen eftersom jag börjar känna mig häning:(

detta blir nog sista och första för idag..

God natt alla läsare och ha en najsig kväll:)

Puss och Kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0