Torsdag<3

Heej bloggläsare!

dagen går som vanligt snabbt:) men mitt humör har inte varit på topp.. har varit häning och allt möjligt.. men jag orkade ändå hela dagen:)

idag på spanskan fick man plugga till provet

på syslöjden valde jag entligen mitt tyg och har nålat fast mallarana.. ska börja ta bilder så kan ni får se varje gång:)

efter lunch hade vi matte.. då jobba vi vidare på kapitlet..

sen hade vi no då vi gick igenom fetter och fick plugga till provet:)

just nu håller på vattnet att koka.. elr det kanske är klart?

ska dricka varma koppen med en smörgås eftersom om en halvtimme kommer Sandra som ska hjälpa mig med kemi:)

sen när hon har gått ska mamsen och jag träna först själva sen ska vi med syrran på areboics på sats:)

nu måste jag gå!!!

Puss och Kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0