Fredag<3

Heej bloggen:)

sitter och snackar med D

började 8 idag som vanligt..
Första lektionen var Svenska.. då diskuterade vi aktivetetsdagen.. vi ska typ kolla på film på förmiddagen och sen eftermiddagen är inte bästemt än.efter vi hade diskuterat de hade vi typen halvtimme kvar och då gick vi igenom pronomen.
Efter svenkan hade vi Matte... då fick vi ett övningprov att jobba med och gick igenom det.
Efter matten hade jag och några till mentor. då pratade vi om allt möjligt.
Sen hade vi SO och då fick vi jobba med våra drömkomuner.
Sedan hade lunch.
och efter lunch hade vi idrott på idrotten så åkte vi skridskor.. och den här gången var det ju roligt för jag lärde mig snabbt och åkte hela lektionen:Dlägger in bilder på kompisar senare

sen åkte jag hem och har varit hemma och slappat.

snart ska syrran laga middag:D

mamma är på arlanda för att hämta pappsen:D

nu ska jag snacka vidare med D

Puss och Kram-debbiz

Kommentarer
Postat av: Anonym

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

2009-01-23 @ 17:57:29
URL: http://tovman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0