Lördag<3

Hej:)

hur mår ni? jag mår bra.. har haft en chill dag idag.. åt lunch med mamma och pappa och syrran på cream... sallad:)
sen hade vi varit på elgiganten. pappa leta efter hörlurar.

sen kom vi hem och mamma och pappa åke till ekerö för titta på möbler och storhandla påvägen hem.

under den tiden la jag mig i sängen och titta på gamla avsnitt på pyssycat dolls 2 (tror det stavas så)men det blev inte så mycket tv tittande.. somnade två timmar.. hehe.. inte bra gjort:P 

sen har jag snackat med D i telefon:)

nyss åt jag middag.. thaikyckling med ris och sallad:) gottigotti:)

vi kanske får gäster senare så det kanske är bäst att jag byter om strax.. sitter med mjukis byxor och pytjamaströja.

snart börjar miss seacret agent på tv3.. 19.25.

Puss och Kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0