Måndag<3

Heeej bloggen:)

nu är det en ny vecka....

Idag fyller min bror år! Grattis:D

dagen börjar med engelska 8.10.. då diskuterade vi om boken i grupper i tiominuter om vad man tycker om den än så länge. sen fick man fortsätta jobba med stenciler eller läsa i boken..
Efter engelskan hade vi Hemkunskap. då hade vi läxförhör muntligt om mineralämnen.. sen fick vi laga qornfärsgryta med potatis mos. det blev gott men när D skulle ta filmjöl så sotd det på paketetr att bästföre datumet var 23 och de hade öppnat filen i fredags samma dag och så har den stått i kylen öppet.. och när hon tog fil så var den inte rinnig som den ska va.. men som tur var den inte klumpig.. men vi får se om det blir nån magsjuka.. jag kanske har tur:D
Efter Hemkunskapen hade vi So.. då fortsatte vi med våra drömkommuner.
Sedan hade vi lunch...

efter lunch hade vi matte och då fick vi göra övningsprov inför matteprovet på fredag.

det  är så skönt.. min sv lärare har flyttat läxföhöret till nästa tisdag:D

kl 21.00 är det lipstick jungle... är den serien bra?

19.30 är det sex and the city (tror jag) 

nu ska jag gå äta...

Puss och Kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0