Måndag<3

Heej alla läsare!


idag har varit i skolan.. inget spec händer i skolan faktiskt.. i engelskan ficxk vi en bok som vi ska läsa på lektionerna..
på hemkunskapen arbeta jag med D.. vi skulle laga chili sin carne.. vi gjorde istället för kött så gjorde vi corn.. sin betyder på spanska utan carne betyder kött och con betyder med:P lite logik där:P

på so pratar vi om kommuner och ska göra i grupper en egen kommun:P

på matten fick vi jobba vidare:P

nu är jag hemma med D och hon plattar just nu mitt hår:D passar på när hon är här:)

vi ska sen plugga spanska och äta middag:P

Vad gör ni?

D hälsar!¨

Puss och Kram-debbiz

<-- de där är min plattång:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0