matte,matte<3

Heeej:)

egentligen borde jag plugga mera matte för typ få Vg och MVG men jag orkar inte.. mår så dåligt så jag bara inte pallar...  måste faan börja träna så jag går ner i vikt och orkar meer saker...

fick middag när mamma äntligen kom hem.. det blev prinskorv med makaroner.. inte världens nyttigaste mat....

men jag har bestämmt mig att från och med nästa vecka ska jag äta nyttiga saker på kvällen. t.ex sallader eller ägg.. m.m.....

jag fryser hela tiden så jag kan typ inte var ur sängen länge.. men men.. önska att jag hade en bärbar data då jag kunde sitta i sängen och blogga.....

aja men detta är sista inlägget för idag.

nu ska jag plugga lite mera matte och sen sova tror jag....eller läsa breaking dawn( som är vana att läsa ett kapitel innan jag går och lägger mig)

längtar till fredag för fullt:P

nu måste jag gå!

God Natt<3

PUss och Kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0