Onsdag<3

Heeej:)

idag när jag vaknade så mådde jag bar dåligt och visste att den här dagen kommer inte vara den bästa.

började kvart över 8 med Gympa.. på gympan spelade vi basket match. Fick basktebollen på näsan. så jag har typ ingen känsel.
efter gympan hade vi No. på kemin fick vi göra en labration om estrar, och börja på labbrapport.
efter Kemin hade vi engelska.. då fortsatte man med boken holes
sen hade vi två timmars håltimme för musiken var inställd. så jag var med min kompis sharon och åt lunch i skolan och satt sen och pluggade.
Sen hade vi spanska. då började vi på et nytt kapitel
efter spanskan hade vi Svenska.. då gick vi igenom ordklasser. på lektionen fick jag ett ansikte i mitt.  när jag skulle gå till skåpet fick jag nån på mina fötter och när jag skulle till trappan fick jag dörren på mig...

efter skolan gick jag med D och koperia papper som hon ville ha.. sen åkte jag hem.

snart hoppas jag att syrran börjar laga mat.. och sen sak jag plugga matte och sova.

2 dagar kvar tills helg....



Puss och Kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0