Onsdag<3

Heeej:)

idag har det varit längsta dagen i veckna... slutar varje onsdag 16.15:( Men snart är det helg:D

på idrotten åkte vi skridskor:) jag tänkte att jag skulle inte överleva och att det skulle vara tråkigt men min inställning ändrades på en gång från negativ till positiv:D
Efter idrotten var det Kemi. då labba vid med olika syror och skulle se om det var surt eller basiskt och vilket PHvärde det hade.<---- ph skala där man såg om det var surt eller basiskt och vilket Ph värde:)
Sen hade vi engelska.. då läste man eller gjorde uppgifter som har med boken Holes att göra
Sen hade min grupp lunch och den andra hade musik.. när vi hade musik så fick man prova på att slå på trumma:D roligt var det men gick inte så bra....
Efter musiken hade vi spanska och då gjorde jag läxförhöret:D och det gick prima:D hoppas på MVG men annars så blir det VG... för det gick så bra:D sen hade vi svenska och då fick man läsa bok men jag höll på med holes boken eftersom vi hade vikrie och hon brydde sig typ inte:P

efter skolan stack jag och D tilll min tandläkare eftersom mina gummisnoddar hade tagit slut. Sen åkte vitill feetfirst och titta på skor för mina har gått sönder... sen efter det åkte jag hem och då var kl 17.00:P och D åkte till sig:P

När jag kom hem så titta jag och syrran vad vi ska äta och vi bästemde risotto så jag tar bild sen på det och lägger in senare efter jag har duschat.:P

nä nu ropar syrran så nu måste jag gå:P

Hur har er dag varit?

Puss och Kram-debbiz

Kommentarer
Postat av: Måns

Din blogg e bäst :) <3

2011-10-12 @ 10:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0