Onsdag<3

Heeej:)

idag när jag vakna var det strömavbrott:(

så jag satt i en timme och kolla ut genom fönstret och sen kom strömmen tillbaka:)

träffade isa kl 12, gick runt i några affärer, åt lunch och träffa sandra sen och fikade på expresso house. sen gick vi hem och titta på twilight och åt middag:) de gick för snart en timme sen...

är laddad att börja skolan imorgon men ändå så skulle jag vilja ha lov fortfarande.. orkar inte vakna kl 6 varje morgon och sen vara trött och stressad inför prov.....

ska försöka blogga varje dag, minst 1 varje dag.. men det kanske inte är roligt för att samma sak händer hela tiden att man är i skolan och behöver plugga... men jag ska försöka.

Har ni börjat skolan?

nu ska jag lägga mig i sängen och läsa:) Breaking Dawn:)

juste, ni som älskar twilight kan gå in på en hemsida... www.twilightsweden.se ... de skriver mycket om karaktärer och om newmoon filmen.. de skriver olika saker men allt handlar ju såklart om twilight!

Puss och Kram-debbiz


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du sugen på ny design?

Lottar ut en just nu på bloggen! :)



Kram Kim

2009-01-07 @ 21:43:11
URL: http://kimj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0