Taggad<3

Hellu:P

kom hem för snart en kvart sedan från sats.. på hemvägen köpte vi nått från macdonalds.
mötet gick bra:) är taggad nu och får börja i februari att träna.. komer nog springa för det mesta på springmaskinen:D
fick mitt kort och en väska:D

bilder:
 <----- kortet.. tog ganska nära bild med mobilen....
<-------- väskan:D

är så himla taggad nu men jag kan vänta en vecka:D

nä nu ska jag kolla det sista på datan och sen ska jag lägga mig och titta på en film och försöka sova fast det gör ont i ryggen....

filmen heter little black book

Tränar ni?

Puss och Kram-debbiz

Kommentarer
Postat av: stephiesmode

go gym!! bäst ju!

2009-01-22 @ 21:34:33
URL: http://stephiesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0