Tisdag<3

Heej:)

idag har jag varit som vanligt i skolan... trååk:(
på spanskan gick vi genom allt till läxförhöret imorgon. på so fick man jobba i grupper om en drömkommun. på sv jobabr vi med ordklasser, No jobabr vi med alkohol i kemi.. och vi fick entligen skriva klart vår labbrapport:) hoppas jag får G åtminstone:D
sen hade vi lunch, Klassmöte, fick vi svara på frågor och sedan klassråd då inget speciellt info typ:P

sen åkte jag hem.. och nu har jag precis druckit upp min soppa och funderar på springa ner och köpa godis och sen titta på one tree hill:)

efter one tree hill ska jag plugga spanska och sen äta middag när syrran e hemma och sen typ sova:)

Hur har er dag varit?

Puss och Kram-debbiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0