Torsdag<3

Heeej bloggen:)

idag började jag 8....var seg på att stiga upp idag.. ville bara sova vidare men en ddag till sen får jag sova länge:D
på spanskan idag fick vi tillbaka läxfehören och jag fick MVG.. ganska stolt:D sen fick vi också göra en stencil.
Sen hade jag syslöjd..På sy slöjden ska man få göra en egen tröja eller kjol.. och jag ska göra en munktröja:D så idag gjorde jag mönster som jag blev klar med:D det började faktiskt intressera mig att börja designa kläder:) men jag tror int att det kommer att hända:P 
Efter syslöjden hade vi lunch... och på lunchen hände det nått mig faktiskt. jag skulle hämta vatten. och sen när jag ska sätta mig ner drar min kompis undan stolen för skoj ... men det blv ju inte roligt för min rygg landa på stolkanten och fick allt vatten på mig.. visst roligt såg det ut men roligt var det inte sen... och faligare kunde ha hänt.. men som tur så fick jag bara en smäll på ryggen.
Efter lunchen var det matte.. jag jobbade i röda kursen.. har prov om en vecka om procent och delar. . sen hade vi kemi och pratade om estrar och man fick göra en läxa på lektionen annars så kunde man sluta tidigare och göra läxan hemma .. men jag bestämmde med S och D att vi skulle åka hem tillsammans för D ska med S ut på stan sen så då åkte vi hem först och jag gick till mig...
vid 6 så ska jag gå till Sats där jag ska på möte och prata med nån där tillsammans med mamma.. ska ju äntligen få börja träna nästa vecka:D

så jag tror jag bloggar när jag kommer hem sen:D

nu starx börjar onet tree hill  
Och jag ska dricka soppa då:D

Puss och Kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0