Torsdag<3

Heeej:D

idag vaknade jag som vanligt och åkte till skolan.. när jag kom till skolan fick jag veta att min grupp Hade sov morgon i ett ämne.. dels var jag glad att jag fick vara i den andra gruppen och plugga matte istället för nått annat, och dels var jag varg för då kunde jag ha sovit lite längre! men men......

på spanskan idag förhörde hon igen på samma ord och vi fortsatte på nya kapitelet i övningsboken.
Efter spanskan hade vi slöjd... då fortsatte jag med mina mönstrer till colleg tröjan( tror jag att det stavas)
sen hade vi lunch.. det var pannkakor

efter lunch hade vi matte. då gick vi igenom allt inför provet imorgon.

sen hade vi no och fick fortsätta på vår labbrapport.

efter skolan åkte jag bums hem.. och nu sitter jag här och skriver.....

senare ikväll typ efter one tree hill ska jag göra middag:D det kommer bli tonfisksallad:D hihi:P

nu ska jag gå:P

kanske sätter in bild ikväll på salladen:P

Puss och Kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0