Britney spears <3

Heeej:)


kom hem en timme efter showen var slut igår... tog ett tag innan bussen kom.. och så skulle man åka en bra bit...

Det här var min första konsert som jag har varit på.. speciellt i globen... jag gillar britneys låtar och jag tycker showen var bra.. och hon dansa bra:):) i like it hela showen.....

idag så ska jag åka tidigare från jobbet... kanske vid 2 halv 3... har träning kl 4 i stan.. jobbigt är det för att sedan ska jag åka me syrran ut till landet igen.. det tar kanske en timme...*suck*

på lördag så ska jag, syrran, isa och anna gå på bio och se harrypotter... den har prämier idag.. ska ta bilder... men jag kommer i och för sig åka till landet efter så bilderna kommer inte föräns jag har flyttat tillbaka till stan...


på fredag sover jag i stan för vi ska på middag på kvällen!!!

nu  ska jag kolla vidare på datan...


Puss och Kram-debbiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0