Fredag<3

Heej läsare!!!

Gårdagen avr otroligt bra:) träffade min sötaste brorson:):):) när vi (jag och hans farmor) kom fram till dagiset och öppnade dörren så blev han lycklig:) han var så glad att han inte kunde sitta still:) och han ville att jag skulle bära honom:) sen så ville han bara jag skulle stänga hans kofta och sätta på skorna:) vi promenerade på kunstregårde och min söta brorson ville att jag skulle antingen hålla hans hand eller bära honom.. sen vid 5 tiden träffa vi syrran vid donken och åt middag... sen blev det dags att gå hem... hans farmor lämnade honom hos brorsan:)

hemma väntade mamma och vi packade våra saker och åkte sedan ut till landet.

idag har jag varit i stan på morgonen i lägenheten och sen tränat.. och efter träningen åkte jag och träffa syrran och åkte hit till landet igen:)

vi kollade klart på transformers 1an och sen kolla jag en fjärde gång på kärlek och fördom:)

 nu väntar jag på mami och ska hjälpa henne och bära, sen duscha..

ikväll ska jag nog bara chilla här hemma... läsa och kolla på tv och data:)

imorgonmkommer pappas kompis, mammas vännina och hennes killeoch min bror och hans fru och brorson:) ska bli trevligt trevligt:)
en fågel viskade i mitt öra att vi ska grilla... hoppas att det inte regnar!!!

nu kom mami och ska hjälpa henne plocka upp...

Puss och Kram-debbiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0