God natt!!!<3

heej alla söta läsare!!!

har suttit med mami och pratat med mina syskon som bor utomlands i typ nästan två timmar!!! tänk att man har så mycket att prata om:) det känns liksåm att de sitter brevid en och pratar...

har nyss nsackat med min bror som bor här i sverige:) hälsat honom välkommen hem:)
dessutom vill jag hälsa min älskling sandra välkommen hem:)

glömde säga att förra veckan så beställde min syster(som bor utomlands) böcker:) jag ville ha första boken av shopaholics serien:) tämkte ta foto på den här datorn eftersom det finns kamera.. men det funka inte....

imorgon måste jag vakna tidigt!! vi ska till arlanda (jag och pappa) och hämta en leverantör till dem som ska äta lunch sen och åker hem på kvällen.

Sen så imorgon ska jag ringa min söta svärgiska Susanne och bestämma en dag jag ska träffa henne  och ben sötnosen:)

nä nu mina kära läsare så måste jag ta bort mitt smink och sen röra mig mot sängen för att sova.. ska vakna tidigt.. vi funderar köpa frukost på donken på vägen eller nån smörgås på arlanda.. hmm.. vi får se...

god natt alla läsare:)

Puss och Kram-debbiz

<--- den bilden får bli än så länge:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0