God natt<3

Heeej:)

tänkte skriva ett norge inlägg nu på kvällen.. men min dag ahr varit så dåligt.. så jag kände att jag inte kunde skriva..

när mamma kom så gick jag till biblioteket för att vara lite för mig själv.
hämtade min bok isprinsessan som jag ska börja läsa strax.

sen gick vi en promenad och gick och handla nått.. jag hade inte ätit.. men jag var inte hunrig så mamma köpte en yoggi och en glass till senare...

21.00 började bachelorette:) och innan det så hade jag och syrran börjat tittat på en film "kärlek och fördomar". Aishwarya Rai är med den:) såg henne första gången i filmen devdas...den filmen är sorlig.. men "kärlek och fördomar" var bra tycker jag:):)

nu ska jag göra mig i ordning och sen läsa.. ska vakna vid 9 eller 10 imorgon för att duscha håret:)

ser i fram emot och träffa min söta brorson imorgon:):)

ha det bra!

God natt!!!

Puss och Kram-debbiz

<--- Aishwarya Rai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0