halsont igen<3

Heej bloggen:)

när jag kom hem förut så kändes halsen jätte tjock och när jag svalde så kändes det som en klump i halsen så jag har druckit te och ska borsta tänderna och lägga mig i sängen och kolla tv och läsa boken.. kanske soduko också....

imorgon så är det fredag:)

träning kl 10... undrar vad det blir imorgon då???

syrran ska kanske på bio med sin kompis och se the proposal.. kanske följer me.. beror på min hals....

annars går jag till stan och shoppar... ska köpa en ögonfransböjare för syrrans gamla är sönder!!!

man måste ju va snyggt sminkad när man jobbar :P:P:P haha skojja... men mina ögpnfransar är raka och inte så snyggt på mig.. men det ska ändras!!!

haha... men glöm inte nu när ni har läst det här gå in på www.meitalle.blogg.se och börja läsa hennes blogg.... hon blir glad av fina komentarer också.. mer beskrivning har jag skrivit i förra inlägget så tryck på inlägget här på bloggen d'r det står meitalle så kan ni läsa beskrivning....

Puss och Kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0