Iphone<3

Heej:)

jag har en fråga!!!

jag fyller år o 2 veckor och 2 dagar!!

och jag funderar på att önska den nyaste iphone? eller en ny dator eller laptop?

men frågan är eller flera frågor föressten....

Är iphone bra?

är det värt att köpa den, eller kmmer man tröttna på den efter flera dagar?

Har ni haft en iphone, om ja, skriv vad ni tycker om den.. bra, dåligt!

vad tycker ni att jag ska önska mig? Laptop eller en vanlig dator eller en iphone?

alla som läser detta inlägg svara gärna..
måste veta snart eftersom min föräldrar vill veta vad jag önskar mig och jag har ingen anning....

svara i komentarfältet!!
on mi kommer på något annat

puss och kram-debbiz





Kommentarer
Postat av: Jag är Anonym!!!

Hejsan! Jag har en iPhone ! Jag tycker den är SUPER DUPER BRA!! Jag har haft den i kanske 3-4 månader!

Världens bästa telefon rent ut sagt, den har internet.. Så varför önska data? den har till och med MSN!

Jag lovar dig IPHONE BÄSTA VALET



Kram!

2009-07-29 @ 21:02:35
Postat av: debbiz

Tack för rådet:)

2009-07-29 @ 23:06:43
URL: http://debbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0