Jobb<3

Hej mina kära läsare:)


just nu så sitter jag på jobbet.. har inte jobabt nått på förmiddagen eftersom jag har mått illa:( kanske gör nån eller några timmarr efter lunch:)

sitter och chattar på fb med anna och sandra:) mina söta kompisar

som jag sa så ska jag på middag ikväll kl 7 ¨å om jag komemr hem tidigare ska ajg sätta ut kvällen outfite innan jag går:P

imorgon är det bio med isa, anna och noomi och se harrypotter.. var den bra???

och på söndag drar jag till Debbie!!!!!!!

sen så kommer min bror hem med hans fru och barn.. så då ska jag försöka mitt i veckan hinna träffa hans fru och hans son nån eller några timmar:) jag träffar min bror här på jobbet några gånger:P

nu är det 6 min kvar till  lunch... är hunrgig:P

mammas vännina som är hos oss som ska åka hem imorgon typ håller på baka bullar tror jag:P:P hon kanske bjuder på en när jagg kommer hem:P

nu ska jag fortsätta chatta med mina söta kompisar:D

Puss och kram-debbiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0