Landet<3

Heej:)

nu sitter vi och tittar på tv och jag bloggar:)

Vad har ni gjort?

jag träffa debbie typ vid tolv:) och vi gick hem till henne.. byte om till målarkläder men det börja regna så vi gick och cykla istället.. sen så målade debbie och jag satt och snacka med henne samtidigt.. sen klippte jag gräsmattan:P

sen har vi ätit middag hängt på datan.. hennes granne och hans kompis villl inte spel med oss så vi sitter här och är på datan.. börjar bli sugen på nått gottis:)

imorgon så är jag vid landet typ 5 eller halv 6.. tar ett tag att åka till landet här ifrån....

nu ska jag titta på tv.. om jag vaknar tidigare än debbie imorgon så kanske bloggar jag lite:)

Puss och Kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0