Landet<3

Heeej allihopa....

idag har jag varit hela dagen på landet.... jag såg två filmer.. bridewars och tre systrar och en mamma....
sen har jag på börjat en bok som heter sjöjungfrun av camila läckberg:) en deckare eller kriminalroman.. vet ej riktigt...
men när jag har läst ut den så ska jag skriva om den i bloggen!


btw... imorgon så ska vi tydligen flytta ut till landet... hmm jippie... not... men det positiva är att jag börjar jobba hos mamma och pappa på måndag så där kanske jag hinner slänga in inlägg... annars så har jag en data på kvällen som vi nog använder......

nu ska jag nog göra mig ordning för kvällen och sedan gå läsa lite:)

ha en trevlig kväll/natt

Puss och Kram-debbiz

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0