Lördagsmys<3

Heej:)

mammas vännina kom efter 4 och då lagade mamma middag:)

sen gick vi som valigt när hon är här på en promenad.. Min bror kommer inte idag!!! så jag kommer inte se min brorson föräns på torsdag!!!:(:(:(

nu väntar vi på pappa.. vi ska fika och de upptäcke för några minuter sedan att diskmaskinen är trasig så pappa håller på fixa lite med den nu.. men snart så ska vi fika...

och kl 21.15 börjar 102 dalmatiner.. jag vet den är för barn och jag är ungdom.. men det finns verkligen inget på tv!!!

haha.. kan inte se hela eftersom jag ska vakna tidigt imorgon för vi ska åka till ställen innan v börjar åka mot oslo!!!!

nu ska jag gå och titta på tv med de andra på 3an.. för mamma vägrar att titta på sommarkrysset!!!

byebye

Puss och Kram-debbiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0