Måndag<3

hej bloggen:)

min kompis debbie målade idag igen:) Duktig flicka:) och jag klippte deras gräsmatta "stolt":P haha.. vi somnade runt 1 igår och sov till tolv eller hon gjorde det och jag läste en halvtimme innan... sen som sagt målade hon och efter 4 tog jag tåget hem till stan för att mamma skulle hämta mig.... jag ville lägga upp bilder.. men det hann jag inte.. så det blir nästa gång när jag är på datan i stan:) i promise:D

imorgon är det jobb.. men inte bara det.. imorgon kväll så landar SANDRA och min bror me hans familj:)

så det betyder att imorgon vid den här tiden är de hemma:D:D:D:D

längtar!!!!

haha mammas väninna här håller på tappa tålamådet för att hon inte for datan.....

skriver imorgon från jobbet:)

Puss och kram-debbiz

Kommentarer
Postat av: tovisen

juste glömde de:P:P:P:P

2009-07-21 @ 01:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0