Måndag<3

Hej på er!!!

idag som sagt hade jag träning på morgonen... tränade mage och rygg!!!

sedan när jag kom hem gjorde syrran lunch vid 12 tiden... jag gick och vilade... när jag vaknade senare så gick jag till djurgården och sprang... måste få upp min kondis.....

sen har jag varit hemma och slappat.. städat mitt rum som jag skrev i förra....

imorgon så  antingen tar jag en sovmorgon och går och springer efter jag har vaknat.... eller så gör jag det på eftermiddagen....

efter lunch så funderar jag på att gå till stan.. kolla.. kanske köper nått fint:) har lite pengar faktiskt!!!

det här är sista veckan jag kommer ha tråkigt för sen nästa vecka börjar jag jobba halv tid hos pappa i en månad.. samla lite cash :P:P:P

nu ska jag gå!!!

Puss och Kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0