Onsdag<3

Heeej blogg!!!!

idag vaknade jag kl 8 för jag hade träning kl 10.. jag tränade axlar...

sen när jag kom hem gjorde syrran protein drink. den blev inte så god så jag hällde ut den.
kl 2 träffa vi min brors mamma och gick och åt lunch på en restuarng på sveavägen.
sen gick vi runt... fikade på ålhens... gick runt och sen så tog hon bussen hem och syrran och jag gick hem.

imorgon kanske vi ska ta en fika igen om hon har tid när hon är i närheten... och imorgon har jag ingen träning... så det betyder SOVMORGON!!!!!!!!!

jippi hihi...

kl 20.00 börjar bachelorette.. finns inte mycket på tv.. går nog lägger mig tidigare idag. är ganska trött.

Nån film ni kan rekomendera som jag kan se på internet?

Puss och Kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0