Regn och regn<3

Heeej:)

har haft det trevligt ute idag:) träffade henne efter 2 tiden och väntade på syrran.

Sedan gick vi runt och letade efter ett ställe där vi kunde äta lunch. det blev ett pizza-kebab ställe på kungsgatan...
jag tog en kebabtallrik och det var jätte gott!!!!

min brorsa är bhortrest så vi gick förbi hans lägenhet sen och vattna blommorna och fixade posten... sen tgick vi vidare till ett cafe som heter mocco:) jag tog en chailatte och en choklad cookie:) yummi:)

vi gick sedan vidare till bussen som hon skulle ta hem sedan. och eftersom det regnade så mycket tog vi bussen och hoppa av efter några stationer och tog en annan buss hem.. jag ville inte gå i regnet.. hade inte så bra skor för det.... ballerina liksåm:P

imorgon är det sista dagen då jag kan njuta av ledighet.. sen nästa vecka börjar jag jobba hos mamma och pappa några timmar på dagarna... måste spara pengar :P

ikväll händer väll inget speciellt... ska börja läsa en bok som heter hungerspelen som syrran lånade idag på biblioteket

kan skriva när jag har läst ut den vad den handlar om.

nu ska ja kolla klart på datan....

Puss och Kram-debbiz


Kommentarer
Postat av: talli

lust att länka mig i ett inlägg:)?

2009-07-09 @ 19:52:43
URL: http://meitalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0