Söndag<3

Heej...

den här helgen har jag mest chillat.. det har ju regnat igår och mulat idag så det var ingen ide att flytta ut till landet....

idag så gick vi till stan efter lunchtid och fikade på nk.. jag drack chailatte... yummi.

sen kom vi hem vid 3 tiden.....

imorgon så är det träning på morgonen.. fick just reda på att jag kanske ska ta fästingsspruta också... men om jag är hemma så ska jag stor städa mitt skrivbord och rensa alla kläder som ligger på golvet....

nu ska jag titta på high school musical 3... bara för att jag ska bli trött och somna....

ska vakna vid 7 och kolla på twilight på morgonen med frukost.

hur har er dag varit?

Puss och Kram-debbiz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0