Tisdag<3

Heeej:)

hur mår ni?

jag mår bra!

min dag började med att jag vaknade kl 10.00!!!! såå skönt.... jag klädde på mig snabbt och sprang ett varv här i området... när jag kom hem kände jag hur svetten bara rann ner. jag har varit hemma hela dagen.. har inte varit ute eftersom några gånger så åskade det och regna.. så jag tog helt enkelt en chilldag. senare så bakade jag en kladdkaka som jag skrev i förra inlägget så kom det gäster kl 8. de är kvar här och jag vill bara att de ska gå så jag kan snart gå lägga mig....

vid 9 tiden började en film som heter "flirting with forty" den var bra.. handla om en skild 40 åring som är skild och har två barn. SOm födelsedags present köper hennes vännina henne en resa till Hawaii...Hon och en ung man blir kära i varandra. och inser att livet kan börja vid 40.....

ni borde se den... den var faktiskt bra!!!

juste.. glömde säga att jag har tittat lite på tv 4 om michael jackson hans minnesstund.

imorgon så är det träning på morgonen... Sedan ska vi (jag och min syrra) träffa min brorsmamma och äta lunch på en kina restuarng dom är min favorit restuarng.... hoppas att de inte stänger innan två!!!!!

nu ska jag gå!!!

Puss och Kram-debbiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0