Tovman!!!<3

Heeeej:)


jag har lovat min söta kompis Debbie att komma till hennes landställe nu i två veckor snart.. och jag har inte kommit...

men på söndag då ni då åker jag till henne på morgonen och hem på måndag kväll.. funderar på att stanna en natt till till tisdag.. men jag smsar henne om jag bestämmer mig för en natt till:D hehehe hon blir säkert glad då!!!!

hehe imorgon är det fredag.. på kvällen blir det inga inlägg för jag ska på middag vid 7 hos mammas kompis och hennes familj.. kanske kommer fler... vem vet????

nä nu ska jag strax få glass av papi:D det måste man ju äta på sommaren:D

hehe nu ska jag gå.. kanske lägger upp en outfite hemma i stan innan vi åker hem:P

Puss och kram-debbiz 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0